انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

برزیل (الف) قهرمان جام جهانی کوچک شد


به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، چهارمین دوره جام جهانی کوچک که از صبح شنبه و با حضور هشت تیم قدرتمند فوتوالی دنیا در ریودوژانیروی برزیل آغاز شده بود با قهرمانی تیم ملی برزیل (الف) پایان یافت .

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات که در دو گروه انجام می شد با برگزاری 12 بازی دنبال شد که نهایتاً دو تیم برزیل (الف) و پاراگوئه از گروه اول و تیم های برزیل (ب) و پرتغال هم از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در روز دوم مسابقات و از مرحله نیمه نهایی ، ابتدا تیم های برزیل (الف) و برزیل (ب) به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان برزیل (الف) توانست با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی دست یابد و راهی دیدار نهایی شود . در دیدار دوم این مرحله نیز تیم های پاراگوئه و پرتغال با یکدیگر دیدار کردند که نهایتاً تیم پاراگوئه موفق شد تیم حریف را با نتیجه 25 بر 15 شکست دهد تا در دیدار فینال به مصاف برزیل (الف) برود.

در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم های برزیل (ب) و پرتغال با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم پرتغال توانست 25 بر 17 تیم حریف را شکست دهد و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

دیدار نهایی این مسابقات بین دو تیم قدرتمند برزیل (الف) و پاراگوئه برگزار شد که در پایان تیم برزیل (الف) که از تجربه کاپیتان خود ، رناتو کائوچو (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل ، آس رم ایتالیا و فلامینگوی برزیل)سود می برد ، توانست با نتیجه خیره کننده 25 بر 6 حریف خود را شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

آغاز جام جهانی کوچک از امروز در ریودوژانیرو

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، از صبح امروز چهارمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک که بین هشت تیم برتر رده بندی فدراسیون جهان فوتوالی صورت می گیرد در ردیودوژانیرو برزیل آغاز خواهد شد .

در این مسابقات که به صورت چهار نفره برگزار می گردد ، تیم های ملی فوتوالی آرژانتین ، اروگوئه ،  اسپانیا ، پرتغال ، پاراگوئه ، ایتالیا و تیم های ملی برزیل (الف) و برزیل (ب) طی دو روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا قهرمان این دوره مسابقات مشخص گردد .

از نکات جالب این دوره از مسابقات حضور ستاره های سابق فوتبال در تیم های خود خواهد بود . بازیکنانی نظیر : روماریو (ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل) ، آلدایر (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل و تیم آس رم ایتالیا) ، کلودیو کانی گیا (بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین) ، دوناتو (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا ، آتلیکو مادرید و دیپورتیو لاکرونیای اسپانیا) ، رناتو کائوچو (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل ، آس رم ایتالیا و فلامینگوی برزیل) .