انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

ملی پوشان فوتوالی

ضمن تقدیر و تشکر از تمامی ورزشکاران رشته فوتوالی ، در این قسمت تنها ورزشکارانی معرفی شده اند که به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند.

















موسوی شفیق : فوتوالی ایران فراتر از انتظار ظاهر شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، سیدحسین موسوی شفیق پس از بازگشت تیم ملی فوتوالی ایران از بازی‌های ساحلی 2014 آسیا اظهار داشت: فوتوالی ایران در ماه های گذشته تمرینات و برنامه های منظمی را پشت سر گذاشت و به همین دلیل انتظار موفقیت تیم ملی در بازی های ساحلی آسیا را داشتیم و تیم ملی فوتوالی با کسب عنوان نایب قهرمانی، فراتر از انتظار ظاهر  شد وچنانچه در زمین بی طرف با تایلند بازی می کردیم قطعا این تیم را شکست می دادیم

رییس انجمن فوتوالی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف بزرگ باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشت گفت: هدفمان کسب مقام در رقابت های جهانی است و تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا در جام جهانی 2015 دارای عنوان جهانی شویم به همین منظور درحال رایزنی با فدراسیون جهانی هستیم تا یک مربی را به کشورمان اعزام کند تا علاوه بر برگزاری دوره مربیگری ، به عنوان مشاور در کنار تیم ملی ایران نیز باشد.

موسوی شفیق گفت: از آنجاییکه احتمال حضور فوتوالی در المپیک 2016 ریو بصورت نمایشی وجود دارد ، حضور در این رقابتها باعث می شود تا رشد و توسعه فوتوالی سرعت بخشد و علاقه مندان بیشتری را جذب خود نماید .  

وی درباره راه اندازی لیگ برتر فوتوالی نیز گفت: لیگ برتر در برنامه های سال آینده این انجمن است و تلاش می کنیم تا سال آینده لیگ برتر فوتوالی را بصورت منطقه ای برگزار نماییم .

لازم بذکر است که تیم ملی دونفره فوتوالی ایران در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا با ترکیب مجید سلمانی و حامد شادان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد. این تیم موفق به شکست تیم های کره جنوبی ، ویتنام و امارات شد و در دیدار نهایی مغلوب میزبان مسابقات شد.

پیام تبریک رئیس فدراسیون جهانی فوتوالی

با ارسال نامه ای به انجمن فوتوالی ایران ؛ فدراسیون جهانی فوتوالی کسب مقام نایب قهرمانی ایران در مسابقات ساحلی آسیا را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، خانم ایواندلیس کی روش ، رئیس فدراسیون جهانی فوتوالی طی نامه ای از عملکرد انجمن فوتوالی ایران و حضور تیم ملی فوتوالی ایران در مسابقات ساحلی آسیا تقدیر و تشکر کرد.
 
در متن این نامه خطاب به سیدحسین موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی کشورمان آمده است:
اینجانب صمیمانه مراتب تبریک خود را به شما و تیم ملی فوتوالی ایران جهت کسب مدال نقره در مسابقات ساحلی آسیا را اعلام می نمایم.
فوتوالی ایران به سرعت در حال رشد است و کسب این نتیجه معتبر در این رویداد بزرگ آسیایی نشان دهنده حرکت رو به جلوی جوانان ایران در این ورزش تماشایی است و امیدوارم شاهد درخشش این ورزشکاران در رویدادهای جهانی پیش رو باشیم .
مطمئن باشید فدراسیون جهانی فوتوالی حمایت و همکاری های لازم را با انجمن فوتوالی ایران ادامه می دهد .
لازم بذکر است که تیم ملی فوتوالی دونفره کشورمان هفته گذشته موفق شد در مسابقات ورزشهای ساحلی آسیا که در پوکت تایلند برگزار گردید مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.