انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

اولین دوره مسابقات آزاد سه نفره فوتوالی در گلستان

اولین دوره مسابقات فوتوالی 3x3 در مجموعه ورزشی شهدای گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، اولین دوره مسابقات فوتوالی آزاد کشوری ( (سه نفرهدر استان گلستان ، طی روزهای هفتم و هشتم آذرماه در زمین ساحلی استادیوم 15 هزارنفری شهدای گلستان برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است که این مسابقات به صورت آزاد برگزار خواهد شد و در رنکینگ کشوری ثبت خواهد شد . ضمناً کمیته فنی مسابقات ، نفرات مستعد و منتخب را جهت دعوت به اردوهای تیم ملی انتخاب خواهد نمود .

این مسابقات بصورت گروهی انجام می گردد و هر تیم شامل چهار بازیکن (سه بازیکن اصلی و یک ذخیره) می باشد و محدودیتی برای ثبت نام تیم ها نخواهد بود . تیم های علاقه مند برای شرکت در این مسابقات بایستی حداکثر تا تاریخ پنجم آذرماه ضمن اعلام آمادگی ، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند .

شرایط و قوانین شرکت در مسابقات به شرح ذیل می باشد :

ادامه مطلب ...

تمرین فوتوالی توسط مارادونا ، رائول و سالگادو

میشل سالگادو مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید ، تصویری از تمرین فوتوالی (تنیس فوتبال) با دیگو مارادونا و رائول گونزالس را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.

این بازی قبل از برگزاری مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان در ابوظبی منتشر شده است.

بزودی فوتوالی بانوان راه اندازی خواهد شد

رئیس انجمن فوتوالی اعلام کرد : با توجه به درخواست کمیته های استانی و استقبال بانوان فعال در رشته فوتوالی ، بزودی بخش بانوان در این انجمن راه اندازی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، سیدحسین موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی اعلام کرد : با توجه به درخواست تعدادی از استانهای فعال در رشته فوتوالی نسبت به راه اندازی این رشته در بخش بانوان و با عنایب به اینکه تعدادی از بانوان بصورت خودجوش در استانهای خود در این رشته به فعالیت می پردازند ، تصمیم گرفتیم با اخذ مجوز از فدراسیون انجمن های ورزشی ، بخش بانوان را راه اندازی نماییم.

موسوی افزود : از آنجائیکه رشته فوتوالی یکی از ورزشهای پایه می باشد ، ورزشکاران رشته های دیگر نظیر فوتبال ، فوتسال ، فوتبال ساحلی ، سپک تاکرا ، والیبال ، والیبال ساحلی و...  با کمی تمرین و آموزش می توانند در این رشته موفق باشند . 

رئیس انجمن فوتوالی همچنین یادآور شد : در صورت راه اندازی بخش بانوان ، تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا با برگزاری چند مسابقات آزاد ، در نیمه اول سال آینده نیز اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان را برگزار نماییم .