انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

خبیری ، رییس جدید کمیته فوتوالی استان تهران

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، بنابر پیشنهاد رییس انجمن فوتوالی و موافقت ریاست محترم هیئت انجمن های ورزشی استان تهران ، آقای حسین خبیری به عنوان رییس کمیته فوتوالی این استان جایگزین  کیوان محبی شد.

در بخشی از حکم موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی خطاب به خبیری آمده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه  ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز  برنامه ریزی راهبردی  برای کسب موفقیت  در عرصه های مختلف ورزشی ، امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره مندی از توان علمی و عملی  کارشناسان و صاحب نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیئت انجمن های ورزشی استان ، در اعتلای ورزش آن استان موفق و مؤید باشید .

لازم بذکر است که خبیری از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است و معاونت اجرایی مدیرعامل و مدیر فوتسال باشگاه پرسپولیس ، معاونت استادیوم تختی ، معاونت بازرسی تربیت بدنی استان تهران ، مشاور اجرایی دبیر اجرایی مسابقات کشورهای اسلامی ، مدیر رسانه ای باشگاه های استیل آذین و ملوان انزلی ، مدیرعاملی باشگاه میثاق تهران و... را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد. 

همچنین رییس انجمن فوتوالی ضمن قدردانی از تلاش های آقای محبی در کمیته فوتوالی استان تهران ، ایشان را به عنوان رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی انجمن منصوب کرد .

اطلاعیه

پژمان جمشیدی با قدرت به کار خود به عنوان نایب رییس انجمن فوتوالی ادامه خواهد داد.
باتوجه به شایعات پخش شده در روزهای گذشته مبنی بر استعفای آقای پژمان جمشیدی از سمت نایب رییسی انجمن فوتوالی ، به اطلاع می رساند آقای جمشیدی اعلام نموده اند که هیچگونه استعفایی از طرف ایشان اعلام نشده است و
کماکان قصد همکاری و کمک به فوتوالی را دارد .
بنابر اعلام روابط عمومی انجمن فوتوالی ، جمشیدی کما فی سابق به عنوان نایب رییس انجمن فوتوالی به فعالیت و همکاری خود با این انجمن ادامه خواهد داد و هرگونه انتصاب یا تغیییرات در انجمن فوتوالی از طریق روابط عمومی انجمن اعلام خواهد شد .

نایب رئیس انجمن : تکنیک و تمرکز فوتوالی تاثیر مستقیم در پیشرفت فوتبال دارد

نایب رئیس انجمن فوتوالی گفت: این رشته توجه ویژه ای روی تکنیک - تمرکز و فعالیت بدنی داشته و همین مسئله باعث شده تا در فوتبال و کسب رشد و پیشرفت در آن تاثیر مستقیم داشته باشد.

پژمان جمشیدی در گفتگو با روابط عمومی انجمن فوتوالی گفت: این رشته جزو رشته هایی است که تیم های بزرگ حاضر در دنیای فوتبال از آن استفاده کرده و در جهت رشد و توسعه بیشتر این رشته حرکت می کنند و در حال حاضر بهترین تیم های فوتبال باشگاهی و ملی از این تمرین استفاده می کنند و توانسته اند از طریق آن به نتایج خوبی هم دست یابند.

وی افزود: با توجه به ویژگی  های خاص این رشته بسیاری فوتوالی را با سپک تاکرا اشتباه می گیرند در حالیکه سپک تاکرا قابل مقایسه با فوتوالی نیست و نباید این دو رشته را با یکدیگر اشتباه گرفت. در فوتوالی توجه ویژه ای روی تکنیک- تمرکز و فعالیت بدنی است و همین مسئله باعث شده تا در فوتبال و کسب رشد و پیشرفت در آن تاثیر مستقیم داشته باشد.

جمشیدی تصریح کرد: بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال از این رشته نهایت استفاده را دارند و سعی می کنند تا در مواقع خاص علی الخصوص زمانیکه تیم از نقطه نظر روانی دچار مشکل است در تمرینات خود از فوتوالی استفاده می کنند زیرا بسیار مفرح است و این هیجان بستر موفقیت را برای تیم در تمرینات و همچنین بالابردن سطح فنی خیلی خوب فراهم می کند

جمشیدی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تیم ملی فوتوالی کشورمان در موفق شد در بازیهای ساحلی آسیا به مقام نایب قهرمانی دست یابد و قطعاً با کسب این نتیجه باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا بتوانیم جایگاه بهتری در آسیا و جهان کسب نماییم .

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا حتی موفق به راه اندازی این رشته در بخش بانوان شده اند و من امیدوار هستم که ما هم بتوانیم دراین خصوص گام های موثری برداشته و به توسعه فوتوالی در بخش بانوان بپردازیم.