انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

گیلان میزبان مسابقات اوپن کشوری و انتخابی تیم ملی

مسابقات اوپن کشوری و انتخابی تیم ملی هفته آینده به میزبانی کمیته فوتوالی استان گیلان در رشت برگزار خواهد شد.

سیدحسین موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی با اعلام این خبر افزود: با توجه به درپیش بودن مسابقات مهم بین المللی که در نیمه اول سال پیش رو داریم ، قرار بود مسابقات اوپن کشوری و انتخابی تیم ملی بصورت دونفره طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود که بدلیل آماده نشدن زمین استاندارد مسابقات ، این رویداد به میزبانی کمیته فوتوالی استان گیلان در شهر رشت انجام خواهد شد .

رییس انجمن فوتوالی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد بعضی از هیات های استانها افزود: طبق دستورالعمل های وزارت ورزش و فدراسیون انجمن های ورزشی ، چنانچه استانی متقاضی برگزاری مسابقه کشوری باشد ابتدا باید درخواست خود را به انجمن ارسال کند و پس از بررسی و تایید انجمن با هماهنگی فدراسیون نسبت به برگزاری آن اقدام نماید که متاسفانه هیات انجمن های ورزشی استان گلستان از دستورالعمل فوق سرباز زده است ، بنابراین نمی تواند این مسابقات را بصورت کشوری برگزار نماید.

موسوی شفیق در ادامه گفت: طبق اعلام هیات انجمن های ورزشی گلستان ، قرار است در اواخر این هفته مسابقات فوق در آن استان برگزار شود که بدلیل عدم رعایت دستورالعمل و هماهنگی با انجمن، این مسابقات تنها می تواند در سطح استان گلستان و بصورت استانی برگزار گردد و چنانچه ورزشکاری از خارج استان در این مسابقات شرکت نماید به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

لازم بذکراست که اطلاعات تکمیلی درباره این مسابقات بزودی اعلام خواهد شد.

سرپرست کمیته فوتوالی خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، بنابر پیشنهاد ریاست محترم هیئت انجمن های ورزشی استان خراسان شمالی ، آقای رضا ابراهیمی به عنوان سرپرست کمیته فوتوالی آن استان شد.

در بخشی از حکم موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی خطاب به ابراهیمی آمده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه  ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز  برنامه ریزی راهبردی  برای کسب موفقیت  در عرصه های مختلف ورزشی ، امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره مندی  از توان علمی و عملی  کارشناسان و صاحب نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیئت انجمن های ورزشی استان ، در اعتلای ورزش آن منطقه موفق و مؤید باشید .

لازم بذکر است که ابراهیمی ، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی بوده و سابقه دبیری هیات ورزشهای روستایی و عشایری استان خراسان شمالی و مربیگری در رشته های هندبال و فوتسال را در کارنامه خود دارد.