انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انتصاب روسای جدید کمیته فوتوالی استانهای هرمزگان و گیلان

در حکمی از سوی سرپرست انجمن فوتوالی، روسای جدید کمیته فوتوالی استانهای هرمزگان و گیلان منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، بنابر پیشنهاد سرپرست انجمن فوتوالی و موافقت روسای هیات های ورزش روستایی استانهای هرمزگان و گیلان، آقایان عباس غیبی و محمد تطهیری مقدم به عنوان روسای جدید کمیته فوتوالی این استان منصوب شدند.

در بخشی از حکم موسوی شفیق، سرپرست انجمن فوتوالی آمده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز برنامه ریزی راهبردی برای کسب موفقیت در عرصه های مختلف ورزشی،امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره مندی از توان علمی و عملی کارشناسان و صاحب نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیات ورزش روستایی استان، در اعتلای ورزش آن استان موفق و مؤید باشید.

لازم بذکر است که غیبی پیش از این نیز ریاست کمیته فوتوالی استان هرمزگان را برعهده داشته و در کارنامه مدیریتی وی، سرپرستی تیم ملی فوتوالی و عضویت در هیات رئیسه انجمن فوتوالی و ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان هرمزگان به چشم میخورد.

تطهیری مقدم نیز ریاست کمیته فوتوالی استان گیلان و سرمربیگری تیم ملی فوتوالی ایران را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد و از ملی پوشان سابق تیم ملی سپک تاکرای ایران می باشد.

بازدید نماینده انجمن فوتوالی از استانهای خراسان شمالی و گلستان

بازدید نماینده انجمن فوتوالی از امکانات  استانهای خراسان شمالی و گلستان

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، در راستای بازدید از امکانات و دیدار با فعالان فوتوالی در کشور، محمدشاهقلی نماینده انجمن فوتوالی; امروز با حضور در استانهای خراسان شمالی و گلستان، ضمن بازدید از امکانات و زمین های موجود در آن استانها، با روسای هیات ورزش روستایی و دست اندرکاران فوتوالی آن دو استان به گفتگو و هم اندیشی پرداخت.

الویت اصلی انجمن فوتوالی که به تازگی به فدراسیون ورزش روستایی منتقل شده، توسعه فوتوالی و آموزش آن در سراسر کشور مخصوصا در روستاها می باشد.

موسوی شفیق، بار دیگر سکاندار فوتوالی ایران شد

 سرپرست جدید انجمن فوتوالی ایران منصوب شد.

طی حکمی از سوی غلامرضا جعفری، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، سیدحسین موسوی شفیق بعنوان سرپرست انجمن فوتوالی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی منصوب شد.

انجمن فوتوالی به تازگی به فدراسیون ورزش روستایی ملحق شده و موسوی شفیق بنیانگذار فوتوالی در ایران هدف از این جابجایی را خارج شدن از سکون و حرکت رو به جلوی این رشته در کشور با الویت توسعه و آموزش عنوان کرد.