انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

استان هرمزگان میزبان دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور آقایان ، در استان هرمزگان برگزار خواهد شد .

محمد یعقوبی دبیر انجمن فوتوالی اعلام کرد: با توجه به برگزاری شایسته اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور که دیماه سال گذشته در بندرعباس برگزار شد و با پیشنهاد میزبانی مجدد دومین دوره این مسابقات از سوی کمیته فوتوالی هرمزگان ، مسئولین انجمن فوتوالی تصمیم به برگزاری این مسابقات در آن استان گرفتند .

دبیر انجمن فوتوالی افزود : این مسابقات با 20 تیم نیمه دوم بهمن ماه سالجاری در استان هرمزگان برگزار خواهد شد و اطلاعات تکمیلی درباره این مسابقات نیز بزودی اطلاع رسانی خواهد شد .

لغو مسابقات آزاد گلستان

با اعلام هیات انجمن های ورزشی استان گلستان ، مسابقات آزاد سه نفره کشور لغو شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، اولین دوره مسابقات آزاد سه نفره کشور که قرار بود طی روزهای هفتم و هشتم آذرماه در گرگان برگزار شود لغو شد .

بنابراین گزارش ، طی نامه ای که از سوی هیات انجمن های ورزشی استان گلستان به این انجمن ارسال شده ، عدم استقبال تیم ها از این مسابقات دلیل لغو این رویداد می باشد .

همچنین طی برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود پیش از شروع این مسابقات یکدوره توجیهی داوری نیز در شهر گرگان برگزار شود که این کلاس توجیهی نیز کنسل و برگزاری آن به تاریخ جدید موکول شد .