انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

بندر گز میزبان دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور شد

دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور ، اردیبهشت ماه در استان گلستان برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور بزرگسالان و انتخابی تیم ملی طی روزهای بیست و چهارم لغایت بیست و ششم اردیبهشت ماه سالجاری در شهرستان بندرگز ، استان گلستان برگزار خواهد شد .

این مسابقات به صورت سه نفره انجام می شود و از سوی کمیته فنی انجمن ، نفرات مستعد و آماده به اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در رقابتهای جام جهانی 2014 و المپیک ورزشهای ساحلی تایلند دعوت خواهند شد .

اطلاعات تکمیلی و آیین نامه مسابقات متعاقباً از طریق سایت انجمن اطلاع رسانی می شود.

"ایران "میزبان جام جهانی فوتوالی

رییس کنفدراسیون آسیا _قیانوسیه و رییس انجمن فوتوالی گفت : با موافقت فدراسیون جهانی فوتوالی در سال 93 میزبان جام جهانی با حضور 22 کشور دنیا در ایران خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، سید حسین موسوی شفیق افزود: درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی 2014  از سوی 3 کشور امارات ، تایلند و ایران مطرح شد که پیشنهاد کشورمان از طریق کنفدراسیون آسیا به فدراسیون جهانی ارسال و پس از بررسی و رایزنی های بسیار  با این پیشنهاد موافقت شد .

وی مکان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتوالی را قشم اعلام کرد و درخصوص زمان این مسابقات افزود :با توجه به اینکه بازی های ساحلی آسیا اواخر آبان ماه در تایلند برگزار می شود تاریخ پیشنهادی ایران پیش  از این مسابقات، یعنی اواخر مهرماه بود تا این رقابت ها زمینه ای برای آماده سازی تیم ها برای بازی های آسیایی هم باشد .

موسوی شفیق با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی در ایران توسعه کمی و کیفی این رشته را در پی خواهد داشت اظهار کرد : بی تردید حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک خواهد کرد تا میزبانی شایسته  برای این رقابت ها باشیم .

رییس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه درخصوص جایگاه ایران در سطح بین الملل در خصوص رشته فوتوالی اظهار داشت: با پیگیری های  بسیار موفق شدیم که ریاست کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه را تا سال 2020 میلادی برعهده بگیریم و این یک موفقیت بزرگ برای ورزش ایران محسوب می شود.

موسوی شفیق در ادامه سال 93 را سالی  پرکار برای فوتوالی توصیف کرد و افزود : مسابقات قهرمانی کشور را با حضور 24 تیم در استان گلستان برگزار کنیم که برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت شرکت در جام جهانی و اعزام به مسابقات آسیایی ساحلی تایلند که آبان ماه برگزار می شود دعوت خواهند شد.

رییس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه با اشاره به پیوستن این رشته به جمع رشته های رسمی شورای المپیک آسیا اظهار داشت : این موضوع مسئولیت و کار ما سخت تر از گذشته کرده است بنابراین  برای ارتقای جایگاه این رشته در کشور نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتر مسئولان ورزش کشور داریم.