انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

حریفان ایران در بازیهای ساحلی آسیا مشخص شدند

با برگزاری مراسم قرعه کشی بازیهای ساحلی آسیا ، تیم ملی فوتوالی ایران حریفان خود در این بازیها را شناخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، مراسم قرعه کشی اولین دوره مسابقات فوتوالی در بازیهای ورزشهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند برگزار شد و تیم ملی فوتوالی دونفره ایران به همراه میزبان مسابقات ، ویتنام و کره جنوبی در گروه اول مسابقات قرار گرفت . در گروه دوم نیز تیم های امارات ، هندوستان ، مالزی ، لائوس و کامبوج قرار گرفتند .

تیم ملی ایران در اولین بازی خود ، ساعت 10 صبح روز 23 آبان ماه به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت . 

لازم بذکر است که این مسابقات با حضور 9 تیم طی دو روز برگزار خواهد شد و بازی فینال آن نیز ساعت 16 روز 24 آبان ماه در پوکت تایلند انجام خواهد شد .

پیام تبریک انجمن فوتوالی

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، آقای کریم سرپرست ، نایب رییس کمیته  فوتوالی استان گیلان به عنوان شهردار کلانشهر رشت منصوب شد.


انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران این انتخاب بجا و شایسته را به ایشان تبریک عرض نموده و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارد .

گفتنی است کریم سرپرست معاون سابق اداری مالی شهرداری رشت ، با ۹ رای به عنوان شهردار جدید کلانشهر رشت انتخاب شد

لازم بذکر است که آقای سرپرست از سه ماه پیش به عنوان نایب رییس کمیته فوتوالی استان گیلان منصوب شده  بود و همواره یکی از حامیان این رشته در سطح استان بوده و قطعاً با ادامه این حمایت ها و همکاری ها بین شهرداری رشت و کمیته فوتوالی استان ، این رشته جذاب می تواند بیش از گذشته در استان گیلان توسعه پیدا کند

تیم فوتوالی "یاران بندرعباس" قهرمان جایزه بزرگ کشور شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، تیم "یاران بندرعباس" قهرمان دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ کشور شد.

در ادامه برگزاری دومین دوره مسابقات فوتوالی جایزه بزرگ کشور و از مرحله دوم این مسابقات که از عصر دیروز آغاز شده بود ، چهار تیم پیشگامان کشت پایدار ، یاران بندرعباس ، کهکشان الف و ب موفق شدند با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند .

بنابر اعلام کمیته برگزاری مسابقات ، چهارتیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی بایستی بازیهای خود را بعد از اتمام این مرحله انجام می دادند که با درخواست سرپرست تیم های استان گلستان مبنی بر انجام بازیها در روز بعد ، کمیته نظارت بر مسابقات که شامل مسئول برگزاری مسابقات ، سرپرست فنی مسابقات ، رییس کمیته داوران و دو نماینده ورزشکاران بود تشکیل جلسه داد و پس از رای گیری اعلام شد که بازیهای مرحله نیمه نهایی طبق برنامه قبلی انجام شود که به اعتراض شدید سرپرست و مربی تیم های استان گلستان و ایجاد تشنج در محل بازیها و توهین و فحاشی آنها به اعضای کمیته برگزاری مسابقات و سپس ترک محل مسابقات انجامید .

بنابراین گزارش و پس از اتفاقات پیش آمده و عدم حضور سه تیم گلستانی در محل بازیها و انجام ادامه مسابقات ، از سوی کمیته برگزاری ، تیم "یاران بندرعباس" تنها تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات اعلام شد.