انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

تیم ملی دو نفره فوتوالی در راه مالزی

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، با موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ، تیم ملی دو نفره فوتوالی ایران متشکل از عثمان سن سبیلی و حامد شادان در تورنمنت بین المللی مالزی که طی روزهای سوم لغایت ششم مهر در جزیره لنکاوی آن کشور برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

محمد تطهیری ، سرمربی تیم های ملی ایران اعلام کرد از آنجائیکه این مسابقات قبل از بازیهای ساحلی آسیا برگزار می شود و تیم های شرکت کننده در این رقابتها حریفان ما در بازیهای آسیایی هستند ، تیم ما در این مسابقات محک جدی خواهد خورد و با شناخت بهتری از رقبا پای در رقابت های آسیایی خواهد گذاشت .

سرمربی تیم ملی افزود پس از بازگشت از مالزی اردوهای تیم ملی برای انتخاب تیم اصلی برای شرکت در بازیهای ساحلی آسیا برگزار خواهد شد تا بهترین بازیکنان به این رویداد مهم اعزام شوند.

لازم بذکر است تیم ملی فوتوالی دونفره ایران بامداد دوم مهر به مالزی اعزام خواهد شد .

تیم فوتوالی کهکشان گرگان قهرمان مسابقات آزاد کشوری شد

تیم فوتوالی کهکشان گرگان با غلبه بر حریف قدرتمند خود موفق شد مقام قهرمانی مسابقات آزاد کشوری شاهرود را از آن خود نماید.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، از ساعت 18 امروز در دیدار نهایی مسابقات آزاد کشوری ، دو تیم قدرتمند تالار پذیرایی گرگان با ترکیب ساسان معین ، عثمان سن سبلی ، ابوذر قربانی و جعفر حاج صفری به مصاف تیم گنبد رفت که با ترکیب جمیل کر ، عبدالعاطی نظری ، عبدالحلیم رهبری و عبدالرحمان در میدان حاضر شده بودند که این بازی زیبا در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم فوتوالی کهکشان گرگان پایان یافت . ست اول این مسابقه را گنبد با نتیجه 12-9 پشت سر گذاشت ولی تیم کهکشان گرگان در ست های دوم و سوم 13-12 و 12-10 حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات پس از تیم های کهکشان گرگان و گنبد که به مقام های اول و دوم دست یافتند ، تیم های فوتوالی پل رشت و کمیته فوتوالی خوزستان نیز به مقام سوم مشترک این رقابتها نایل شدند.

همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات ، جمیل کر به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد .

فینالیست های جام آزاد شاهرود مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، از صبح امروز مرحله دوم مسابقات فوتوالی آزاد کشوری در شاهرود ادامه پیدا کرد که پس از 6 بازی سنگین چهره تیم های راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شد.

در بازیهای انجام شده امروز و از مرحله دوم ابتدا تیم پل رشت موفق شد با نتیجه دو بر صفر منطقه آزاد قشم را شکست دهد پس از این بازی نیز تیم های انجمن های ورزشی خوزستان ، کهکشان گرگان و گنبد روبرو حریفان خود را با نتیجه مشابه دو بر صفر شکست داده تا چهار تیمی باشند که در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

همچنین تیم ها پس از ساعتی استراحت مرحله نیمه نهایی را آغاز کردند که ابتدا تیم های تالار پذیرایی کهکشان گرگان و آموزشگاه پل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم گرگانی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت . در بازی دیگر این مرحله نیز تیم گنبد موفق شد حریف خود کمیته فوتوالی خوزستان را دو بر صفر شکست دهد و تا در دیدار فینال به مصاف تیم کهکشان گرگان برود.