انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتوالی

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی با حضور 14 بازیکن در تمرینات آغاز شد و ملی‌پوشان زیر نظر کادرفنی تمرین‌های خود را شروع کردند.

این تمرین که از ساعت 17 امروز در زمین ساحلی دانشگاه علوم پزشکی رشت آغاز شد تا ساعت 19 ادامه داشت و بازیکنان مرور تمرین‌های حمله ، دریافت و دفاع را در دستور کار خود داشتند. این مرحله اردو تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت و بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر محمد تطهیری ، سرمربی تیم ملی به تمرینات می پردازند .

طبق نظر سرمربی تیم ملی ، از مرحله سوم اردوها بازیکنان به دو گروه الف و ب تقسیم می‌شوند و یک مربی جدید نیز به کادر فنی اضافه خواهد شد.

لازم بذکر است که تیم ملی فوتوالی ایران خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 و شرکت در المپیک ورزشهای ساحلی آسیا که اواخر آبان ماه در تایلند برگزار خواهد شد آماده می کند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتوالی در رشت برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، سرمربی تیم ملی فوتوالی کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در جام جهانی 2014 و المپیک ورزشهای ساحلی آسیا را اعلام کرد.

محمد تطهیری سرمربی تیم ملی فوتوالی کشورمان اسامی 14 بازیکن دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان را که از تاریخ بیست و ششم لغایت سی ام مردادماه در شهر رشت برگزار خواهد شد معرفی کرد .

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

گلستان : ساسان معین ، عثمان سن سبیلی ، ابوذر قربانی ، احمد شادان ، حامد شادان

گیلان : مجید سلمانی ، امید تشنه کام ، حامد احمدی                    

خوزستان : عباس بنی طریف ، سعید آسیابان

سمنان : میلاد محمدحسینی

سیستان و بلوچستان : علی شیرکوهی

تهران: حمیدرضا مظلومی

هرمزگان (منطقه آزاد قشم) : امین تلنگ

ورزشکاران دعوت شده باید عصر روز بیست و پنجم مرداددماه در محل برگزاری اردو حضور داشته باشند.

افتتاح زمین اختصاصی فوتوالی در شاهرود

با تلاش کمیته فوتوالی استان سمنان ، زمین اختصاصی فوتوالی شاهرود افتتاح و آماده بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ، هیات انجمن های ورزشی شهرستان و کمیته فوتوالی استان سمنان ، زمین اختصاصی فوتوالی شهرستان شاهرود راه اندازی شد.

در مراسم افتتاحیه این زمین که با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد تیم های فوتوالی کات شاهرود و منتخب گنبد با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم گنبد موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برابر تیم قدرتمند خود به پیروزی دست یابد.

لازم بذکر است که زمین فوتوالی شاهرود از استاندارهای لازم برخوردار بوده و توانایی مسابقات رسمی فوتوالی را دارا می باشد.