انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

پیام تشکر کمیته فوتوالی گیلان از شرکت کنندگان در مسابقات جایزه بزرگ

رئیس کمیته فوتوالی استان گیلان در پیامی از تیم های شرکت کننده و دست اندرکاران اولین دوره مسابقات  فوتوالی جایزه بزرگ کشور تشکر کرد .

محمد تطهیری ، رئیس کمیته فوتوالی استان گیلان در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از تیم های شرکت کننده در اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ کشور که هفته گذشته در استان گیلان برگزار شد ، ابراز امیدواری کرد که دوره های بعدی این مسابقات با حضور بیشتر تیم ها برگزار شود تا شاهد رقابت های جذاب و دیدنی تری باشیم .

مسئول کمیته فوتوالی استان گیلان افزود : امیدواریم که مسئولین هیات های انجمن های ورزشی استانهای دیگر نیز این رشته جذاب را با جدیت و حمایت بیشتری پیگیری نمایند و به امید خداوند بتوانیم هر ماه مسابقات مختلفی را در سراسر کشور برگزار نماییم .

تطهیری در ادامه از زحمات مهندس غلامی مدیرمحترم مجموعه ورزشی کارگران سنگاچین ، مسئولین محترم انجمن فوتوالی ، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر رشت و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات بویژه جناب آقای عباس غیبی تشکر و قدردانی نمود.

وی در پایان افزود : جای دارد تا تشکر ویژه ای داشته باشم از داوران این دوره از مسابقات که با وجود کاستی ها و تعدد بازیها به نحو احسن و بدون هیچگونه مشکلی این مسابقات را به پایان رساندند.

تیم فوتوالی گنبد قهرمان جایزه بزرگ کشور شد


تیم فوتوالی گنبد در دیدار نهایی اولین دوره مسابقات فوتوالی جایزه بزرگ کشور ، باشکست تیم پیشگامان کشت پایدار گرگان به مقام قهرمانی دست یافت .

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، در ادامه مسابقات فوتوالی جایزه بزرگ کشور  که از روز چهارشنبه در سنگاچین آغاز شده بود ، تیم فوتوالی گنبد که عثمان سن سبیلی و جمیل کر ، دو بازیکن باتجربه کشور را در ترکیب خود داشت موفق شد در یک بازی زیبا و نزدیک تیم قدرتمند پیشگامان کشت پایدار گرگان را که متشکل از حامد و احمد شادان بود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند .

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز دو تیم فوتوالی سحرمرغ کردان بندر گز و آموزشگاه پل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یک جدال نفس گیر ، تیم بندگز با ترکیب ابوذر قربانی و ساسان معین موفق شد با نتیجه 2 بر 1 بر تیم پل گیلان که مجید سلمانی و امید تشنه کام را در اختیار داشت غلبه نماید و مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهد .

در پایان این مسابقات که با 44 بازی به پایان رسید ، از سوی کمیته فنی"جمیل کر" از تیم فوتوالی گنبد به عنوان فنی ترین و امتیازآورترین بازیکن مسابقات انتخاب شد .

لازم به ذکر است که از سوی کمیته برگزاری به سه تیم برتر این مسابقات جوایز نقدی تعلق گرفت .