انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

اولین مسابقه جایزه بزرگ فوتوالی مهرماه برگزار می شود

اولین مسابقه جایزه بزرگ فوتوالی نیمه دوم مهرماه در استان گیلان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، سیدحسین موسوی شفیق ، رییس انجمن فوتوالی اعلام کرد: برای اولین بار در کشور مسابقات جایزه بزرگ فوتوالی به میزبانی کمیته فوتوالی استان گیلان در نیمه دوم مهرماه در منطقه "سنگاچین" بندرانزلی برگزار خواهد شد.

موسوی شفیق افزود : تا هفته آینده اطلاعات تکمیلی این مسابقات اطلاع رسانی خواهد شد . لازم به یادآوری است طبق تصمیم کمیته فنی انجمن ، این دوره از مسابقات بصورت دونفره و طی سه روز برگزار خواهد شد و حضور تیم ها برای شرکت در آن آزاد می باشد .

رییس انجمن فوتوالی همچنین از سطح مسابقات آزاد اراک که چندی قبل برگزار شد ابراز رضایت کرده و عنوان کرد که برگزاری این مسابقات که برای اولین بار بصورت چهارنفره انجام شد تجربه خوبی برای ما بود و امیدواریم که این نوع مسابقات در تمام استانها برگزار شود.

موسوی شفیق در پایان با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از کمیته های استانی یادآور شد برای فعال تر کردن این کمیته ها تغییراتی در سطع مدیران کمیته های استان های یادشده خواهیم داشت .

سرپرست کمیته استان های انجمن فوتوالی منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس انجمن فوتوالی ، سرپرست کمیته امور استان های انجمن فوتوالی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، از سوی سیدحسین موسوی شفیق رییس انجمن فوتوالی ، آقای علی محمدی به عنوان سرپرست کمیته امور استان های این انجمن منصوب شد.

در حکم انتصاب نامبرده آمده است:

نظر به شایستگی ، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه ورزشی و به موجب این حکم به سمت سرپرست کمیته امور استان های انجمن فوتوالی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال بتوانید با استفاده از امکانات موجود و تعامل با نیروهای متخصص در راه توسعه ، اشاعه و فعال سازی گسترده این رشته ورزشی در هیات های استانی موفق و موید باشد.

پیام تشکر انجمن فوتوالی

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری شایسته اولین دوره مسابقات آزاد چهارنفره کشوری از هیات انجمن های ورزشی ، کمیته فوتوالی استان مرکزی ، مسئولین برگزاری ، ورزشکاران و داوران  تقدیر و تشکر کرد .
در پیام انجمن فوتوالی آمده است :
.

نظر بر تلاش‌های انجام یافته در راستای آماده‌سازی امکانات و نیز برگزاری شایسته اولین دوره مسابقات آزاد چهارنفره کشوری، انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌داند از همکاری‌های تمام دست‌اندرکاران مخصوصاً جناب آقای محمد مرادی ، رئیس هیات انجمن های ورزشی و آقای علی محمدی رئیس کمیته فوتوالی استان مرکزی قدردانی و تشکر نماید .

همچنین این انجمن از تمامی داوران ، سرپرستان و ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات تقدیر نموده و امیدواریم با کمک و همکاری شما عزیزان بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود رسانده و شاهد موفقیت های فوتوالی در داخل و خارج از کشور گردیم .

در پایان جای دارد تا قدردانی ویژه ای داشته باشیم از آقایان محمد شاهقلی ، محمد تطهیری ، بهروز سعادتمند ، جعفر حاج صفری ، میلاد شاهقلی ، شهرام عبادالهی و دیگر عزیزانی که زحمات فراوانی برای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات متحمل شدند.