انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

سرمربی تیم ملی فوتوالی انتخاب شد.

طی حکمی از سوی رئیس انجمن فوتوالی "محمد تطهیری مقدم" به عنوان سرمربی تیم ملی فوتوالی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، سیدحسین موسوی شفیق رئیس انجمن فوتوالی طی حکمی آقای محمد تطهیری مقدم را بعنوان سرمربی تیم ملی فوتوالی برگزید. نامبرده موظف است تا چند روز آینده برنامه ها و نفرات انتخابی به اولین اردوی تیم ملی بمنظور شرکت در مسابقات جام جهانی 2014 و ورزشهای ساحلی تایلند را به انجمن فوتوالی اعلام نماید.

تطهیری درحال حاضر ریاست کمیته فوتوالی استان گیلان و کمیته استعدادیابی انجمن فوتوالی را نیز برعهده دارد که با حفظ سمت های خود به عنوان سرمربی تیم ملی نیز منصوب شد. وی از ملی پوشان سابق تیم ملی سپک تاکرا و هوپ تاکرا بوده و سابقه مربیگری و بازی در تیم های فوتبال و فوتسال در لیگ برتر و لیگ یک را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد .

لازم بذکر است باتوجه به اینکه کشورمان میزبان مسابقات جام جهانی 2014 می باشد لذا دو تیم از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت که مربی تیم ملی (ب) کشورمان متعاقباً معرفی خواهد شد.

پیام تشکر انجمن فوتوالی

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری شایسته دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور از مسولین برگزاری ، ورزشکاران و داوران  تقدیر و تشکر کرد . در پیام انجمن فوتوالی آمده است :

نظر به تلاش‌های انجام یافته در راستای آماده‌سازی امکانات و نیز برگزاری شایسته دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور ، انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌داند ازهمکاری‌های تمام دست‌اندرکاران مخصوصاً جناب آقای دمیرچی ریاست محترم هیات انجمن های ورزشی استان گلستان و آقایان تقی زاده سرپرست کل مسابقات ، حاج صفری دبیر کمیته فوتوالی استان و حاجی آبادی ریاست اداره ورزش و جوانان بندرگز قدردانی و تشکر نماید .

همچنین این انجمن از تمامی داوران ، سرپرستان ، مربیان و ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات تقدیر نموده و امیدواریم با کمک و همکاری شما عزیزان بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود رسانده و شاهد موفقیت های فوتوالی در داخل و خارج از کشور گردیم .

درپایان جای دارد تا قدردانی ویژه ای داشته باشیم از آقایان محمد تطهیری ، ساسان معین ، محمد شاهقلی ، مجتبی ارشدی ، بهروز سعادتمند ، سیدمیثم موسوی ، ایمان محمدحسینی ، علی محمدی و دیگر عزیزانی که زحمات فراوانی برای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات متحمل شدند.