انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

بازگشت پیروزمندانه تیم ملی فوتوالی به ایران


اعضای تیم ملی فوتوالی کشورمان پس از کسب مقام نایب قهرمانی المپیک ورزشهای ساحلی آسیا ، بامداد امروز به میهن بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، موسوی شفیق رییس این انجمن در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: این اولین حضور رسمی فوتوالی ایران در یک مسابقات رسمی و بین المللی بود و با قدرت و نمایشی که بچه های ما نشان دادند تمام نگاهها را به سمت خود معطوف کردند وحالا کشورهای آسیایی وحتی دیگرکشورهای جهان ایران رابه عنوان یکی ازقدرتهای فوتوالی شناختند وبه قدرت و شایستگی فوتوالی ایران یقین پیدا کرده اند .

رییس انجمن فوتوالی در ادامه عنوان کرد : ماه گذشته تیم ملی دونفره کشورمان را به تورنمنت جهانی لنکاوی اعزام کردیم که تقریبا تمام تیم های آسیایی در آن شرکت داشتند ، حضور در آن مسابقات و کسب عنوان سومی آن علاوه بر اینکه اعتماد به نفس را به بازیکنان منتقل کرد ، باعث شناخت کادر فنی از رقیبان خود نیز بود و تقریبا با شناخت خوبی از حریفان پای در رقابتهای آسیایی گذاشتیم. 

ادامه مطلب ...

تیم ملی فوتوالی ایران نایب قهرمان بازیهای ساحلی آسیا شد

تیم ملی فوتوالی ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی ساحلی با شکست مقابل تایلند به مدال نقره رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، تیم ملی فوتوالی کشورمان در دیدار نهایی در چهارمین دوره بازیهای ساحلی 2014 پوکت تایلند ساعت ١٥به وقت محلی به مصاف تیم ملی تایلند، میزبان رقابت ها رفت که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

ست اول این دیدار که با تشویق بی امان ایرانی ها همراه بود، با نتیجه ١٨ بر ٨ و ست دوم نیز با نتیجه ١٨ بر ١١ به اتمام رسید تا تیم ملی کشورمان به مقام نایب قهرمانی برسد. تایلندی ها از این بازی استقبال فراوانی کردند و صندلی خالی در ورزشگاه وجود نداشت و در طول بازی با تشویق بی امان به بازیکنان کشورشان روحیه می دادند.

بدین ترتیب با نقره فوتوالی ها، مجموع مدال های کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای آسیایی ساحلی 2014 به عدد 9 رسید