انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

اسامی دعوت شدگان به مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتوالی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، کادر فنی تیم ملی فوتوالی کشورمان، شش بازیکن را به مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در رقابت‌های فوتوالی قهرمانی آسیا دعوت کردند.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر است: محمود شادان، وحید ایمری، احمد شادان، حمیدرضا مظلومی، مصطفی دهقانی، سیدحسین میرحسینی

مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتوالی از ببیست و چهارم لغایت بیست و هشتم تیرماه زیر نظر کادرفنی در تهران برگزار خواهد شد و مدعوین بایستی عصر روز شنبه بیست و سوم تیرماه با در دست داشتن گذرنامه معتبر، شناسنامه، شش قطعه عکس و کارت ملی، خود را به آقای عباس غیبی، مدیر تیم ملی معرفی کنند.

آدرس: تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، خوابگاه فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی

پنجمین دوره رقابت‌ های فوتوالی قهرمانی آسیا، یازدهم لغایت هفدهم مردادماه سالجاری در بانکوک تایلند برگزار می شود و کشورمان با 2تیم در این رقابتها حضور خواهد داشت.

پیگیری تمرینات تیم ملی فوتوالی در اصفهان

تمرینات تیم ملی فوتوالی کشورمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اصفهان درحال پیگیری می باشد.


به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، از شنبه گذشته اولین مرحله تمرینات تیم ملی فوتوالی کشورمان با حضور  11 ورزشکار منتخب زیرنظر کادر فنی تیم ملی در شهر اصفهان آغاز شده و تا صبح روز پنجشنبه، بیست و یکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

اعضای تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر تمرینات فشرده و ویژه ای را زیرنظر تطهیری، مربی تیم ملی انجام میدهند تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمایند.

طبق اعلام کمیته فنی انجمن فوتوالی، مرحله دوم تمرینات تیم ملی، هفته آینده در تهران و سپس در جزیره قشم پیگیری خواهد شد.

پنجمین دوره رقابتهای فوتوالی قهرمانی آسیا، یازدهم لغایت هفدهم مردادماه در تایلند برگزار میشود و کشورمان با 2تیم در این مسابقات حضور خواهد داشت.

سرپرستان کمیته فوتوالی استان تهران و خراسان رضوی منصوب شدند

با حکم سرپرست انجمن فوتوالی ، سرپرستان کمیته فوتوالی استان های تهران و خراسان رضوی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، طی احکام جداگانه ای از سوی موسوی شفیق، سرپرست انجمن فوتوالی و با موافقت روسای هیات ورزش روستایی استانهای تهران و خراسان رضوی، آقایان حسن کریمی اصل و آرش رمضانی به عنوان سرپرستان جدید کمیته فوتوالی این استان ها منصوب شدند.