انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

با انتصاب سرپرست کمیته ، فوتوالی در خراسان رضوی فعال شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، طی هماهنگی صورت گرفته با رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی ،  آقای علیرضا حاجی بیکلو به عنوان سرپرست کمیته فوتوالی آن استان منصوب شد.

در بخشی از حکم موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی خطاب به حاجی بیکلو آمده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه  ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز  برنامه ریزی راهبردی  برای کسب موفقیت  در عرصه های مختلف   ورزشی ، امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره مندی  از توان علمی و عملی کارشناسان و صاحب نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیئت انجمن های ورزشی استان ، در اعتلای ورزش آن استان موفق  و مؤید باشید .

لازم بذکر است که نامبرده در حال حاضر مسئولیت نایب رئیسی هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی را بر عهده دارد. .

تیم فوتوالی ایلیا ، قهرمان جام شهدای گلستان شد

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، صبح دیروز مسابقات فوتوالی کاپ آزاد گلستان ، جام شهدا با حضور چهار تیم ایلیا گلستان ، صنایع چوب ارژن گرگان ، استیل البرز آق قلا و آشپزخانه وحید گنبد برگزار گردید که پس از برگزاری سه دور مسابقات و انجام شش بازی ، تیم ایلیا گلستان با ترکیب عثمان سن سبلی ، ابوذر قربانی و جمیل کر ، موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد .

تیم فوتوالی استیل البرز آق قلا با ترکیب حامد ، احمد و محمود شادان به مقام نایب قهرمانی دست یافت . تیم آشپزخانه وحید گنبد با ترکیب وحید ایمری ، احسان امان بای و فریدون صفایی مقام سوم را کسب کرد و تیم صنایع چوب ارژن گرگان با ترکیب حامدحسینی ، علی یحیی نژاد ، عباس ابراهیمی و میثم مازندرانی به مقام چهارم دست یافت.

قضاوت این مسابقات برعهده آقایان حبیب نخعی ، رمضان تربتی نژاد ، جلیل قوچانی ، مهدی سراوانی ، فرید اصغری ، عیسی خراسانی و علیرضا میری بود و جعفرحاج صفری نیز مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده داشت

دعوت تیم ملی فوتوالی ایران به تورنمنت بین المللی لهستان

انجمن فوتوالی لهستان با ارسال دعوتنامه ای ، از تیم ملی فوتوالی کشورمان دعوت کرد تا در تورنمنت بین المللی این کشور حضور یابد .

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، با توجه به دعوتنامه ارسالی انجمن فوتوالی لهستان ، تیم ملی دونفره فوتوالی کشورمان به تورنمنت بین المللی لهستان دعوت شد.

در این مسابقات که طی روزهای نوزدهم لغایت بیست و دوم تیرماه سال آینده در دهکده توریستی ساحلی چارزیکوی لهستان برگزار خواهد شد شانزده تیم قدرتمند حضور خواهند داشت و در چهارگروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت .

طبق اعلام برگزارکننده این مسابقات ، در این تورنمنت شش تیم از کشور لهستان و ده تیم از کشورهای برزیل ، ایتالیا ، فرانسه ، آلمان ، نروژ ، پرتغال ، امارات ، یونان ، هلند و جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت .