انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

پیام تشکر انجمن فوتوالی

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری شایسته اولین دوره مسابقات آزاد چهارنفره کشوری از هیات انجمن های ورزشی ، کمیته فوتوالی استان مرکزی ، مسئولین برگزاری ، ورزشکاران و داوران  تقدیر و تشکر کرد .
در پیام انجمن فوتوالی آمده است :
.

نظر بر تلاش‌های انجام یافته در راستای آماده‌سازی امکانات و نیز برگزاری شایسته اولین دوره مسابقات آزاد چهارنفره کشوری، انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌داند از همکاری‌های تمام دست‌اندرکاران مخصوصاً جناب آقای محمد مرادی ، رئیس هیات انجمن های ورزشی و آقای علی محمدی رئیس کمیته فوتوالی استان مرکزی قدردانی و تشکر نماید .

همچنین این انجمن از تمامی داوران ، سرپرستان و ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات تقدیر نموده و امیدواریم با کمک و همکاری شما عزیزان بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود رسانده و شاهد موفقیت های فوتوالی در داخل و خارج از کشور گردیم .

در پایان جای دارد تا قدردانی ویژه ای داشته باشیم از آقایان محمد شاهقلی ، محمد تطهیری ، بهروز سعادتمند ، جعفر حاج صفری ، میلاد شاهقلی ، شهرام عبادالهی و دیگر عزیزانی که زحمات فراوانی برای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات متحمل شدند.