انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

نایب رئیس انجمن : تکنیک و تمرکز فوتوالی تاثیر مستقیم در پیشرفت فوتبال دارد

نایب رئیس انجمن فوتوالی گفت: این رشته توجه ویژه ای روی تکنیک - تمرکز و فعالیت بدنی داشته و همین مسئله باعث شده تا در فوتبال و کسب رشد و پیشرفت در آن تاثیر مستقیم داشته باشد.

پژمان جمشیدی در گفتگو با روابط عمومی انجمن فوتوالی گفت: این رشته جزو رشته هایی است که تیم های بزرگ حاضر در دنیای فوتبال از آن استفاده کرده و در جهت رشد و توسعه بیشتر این رشته حرکت می کنند و در حال حاضر بهترین تیم های فوتبال باشگاهی و ملی از این تمرین استفاده می کنند و توانسته اند از طریق آن به نتایج خوبی هم دست یابند.

وی افزود: با توجه به ویژگی  های خاص این رشته بسیاری فوتوالی را با سپک تاکرا اشتباه می گیرند در حالیکه سپک تاکرا قابل مقایسه با فوتوالی نیست و نباید این دو رشته را با یکدیگر اشتباه گرفت. در فوتوالی توجه ویژه ای روی تکنیک- تمرکز و فعالیت بدنی است و همین مسئله باعث شده تا در فوتبال و کسب رشد و پیشرفت در آن تاثیر مستقیم داشته باشد.

جمشیدی تصریح کرد: بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال از این رشته نهایت استفاده را دارند و سعی می کنند تا در مواقع خاص علی الخصوص زمانیکه تیم از نقطه نظر روانی دچار مشکل است در تمرینات خود از فوتوالی استفاده می کنند زیرا بسیار مفرح است و این هیجان بستر موفقیت را برای تیم در تمرینات و همچنین بالابردن سطح فنی خیلی خوب فراهم می کند

جمشیدی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تیم ملی فوتوالی کشورمان در موفق شد در بازیهای ساحلی آسیا به مقام نایب قهرمانی دست یابد و قطعاً با کسب این نتیجه باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا بتوانیم جایگاه بهتری در آسیا و جهان کسب نماییم .

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا حتی موفق به راه اندازی این رشته در بخش بانوان شده اند و من امیدوار هستم که ما هم بتوانیم دراین خصوص گام های موثری برداشته و به توسعه فوتوالی در بخش بانوان بپردازیم.