انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

خبیری ، رییس جدید کمیته فوتوالی استان تهران

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی ، بنابر پیشنهاد رییس انجمن فوتوالی و موافقت ریاست محترم هیئت انجمن های ورزشی استان تهران ، آقای حسین خبیری به عنوان رییس کمیته فوتوالی این استان جایگزین  کیوان محبی شد.

در بخشی از حکم موسوی شفیق ، رئیس انجمن فوتوالی خطاب به خبیری آمده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه  ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز  برنامه ریزی راهبردی  برای کسب موفقیت  در عرصه های مختلف ورزشی ، امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره مندی از توان علمی و عملی  کارشناسان و صاحب نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیئت انجمن های ورزشی استان ، در اعتلای ورزش آن استان موفق و مؤید باشید .

لازم بذکر است که خبیری از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است و معاونت اجرایی مدیرعامل و مدیر فوتسال باشگاه پرسپولیس ، معاونت استادیوم تختی ، معاونت بازرسی تربیت بدنی استان تهران ، مشاور اجرایی دبیر اجرایی مسابقات کشورهای اسلامی ، مدیر رسانه ای باشگاه های استیل آذین و ملوان انزلی ، مدیرعاملی باشگاه میثاق تهران و... را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد. 

همچنین رییس انجمن فوتوالی ضمن قدردانی از تلاش های آقای محبی در کمیته فوتوالی استان تهران ، ایشان را به عنوان رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی انجمن منصوب کرد .