انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران
انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران

انتصاب روسای جدید کمیته فوتوالی استانهای هرمزگان و گیلان

در حکمی از سوی سرپرست انجمن فوتوالی، روسای جدید کمیته فوتوالی استانهای هرمزگان و گیلان منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، بنابر پیشنهاد سرپرست انجمن فوتوالی و موافقت روسای هیات های ورزش روستایی استانهای هرمزگان و گیلان، آقایان عباس غیبی و محمد تطهیری مقدم به عنوان روسای جدید کمیته فوتوالی این استان منصوب شدند.

در بخشی از حکم موسوی شفیق، سرپرست انجمن فوتوالی آمده است: با عنایت به اهمیت و جایگاه ورزش در تامین سلامت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و شادابی عمومی جامعه و نیز برنامه ریزی راهبردی برای کسب موفقیت در عرصه های مختلف ورزشی،امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از امکانات و استعدادهای موجود و بهره مندی از توان علمی و عملی کارشناسان و صاحب نظران ورزش و هماهنگی و تعامل با هیات ورزش روستایی استان، در اعتلای ورزش آن استان موفق و مؤید باشید.

لازم بذکر است که غیبی پیش از این نیز ریاست کمیته فوتوالی استان هرمزگان را برعهده داشته و در کارنامه مدیریتی وی، سرپرستی تیم ملی فوتوالی و عضویت در هیات رئیسه انجمن فوتوالی و ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان هرمزگان به چشم میخورد.

تطهیری مقدم نیز ریاست کمیته فوتوالی استان گیلان و سرمربیگری تیم ملی فوتوالی ایران را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد و از ملی پوشان سابق تیم ملی سپک تاکرای ایران می باشد.